21 oktober 2006

Verslag van een reis door het zuiden van India

Een beschrijving van mijn reis door Zuid India met Djoser van 30 september t/m 20 oktober 2006.

Foto's van Zuid India van deze reis en het reisverslag kan je ook vinden op Reisverslag Zuid India of via de link hiernaast.

Hieronder staan de van dag tot dag verslagen van mijn reis van Chennai naar Bangalore.
24-10-2006: 12 t/m 16 oktober geactualiseerd
26-10-2006: 17 t/m 20 oktober bijgewerkt en Indiase logica toegevoegd
05-11-2006: de namen van de hotels toegevoegd, en de namen van de tempels verbeterd
04-02-2007: link naar foto's toegevoegd

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Richard,

leuk om jouw reisverslag te lezen. Kan ik meteen kijken of het allemaal klopt (ha,ha).
We hebben wel een leuke groep, vind je niet?
Groetjes van mij,
Erna

Anoniem zei

Hoi Richard, zo te zien heb je het weer prima naar je zin. 'k moet nu maar echt eens werk maken van het regelen van een reis naar droombestemming India!
groetjes + veel plezier,
Conny

Richard zei

Ja Erna we hebben een leuke groep, maar ik kan natuurlijk moeilijk anders beweren. En kloppen de verhalen een beetje??
Richard

Anoniem zei

Hoi Richard,

leuke reisbeschrijving.
Ik mail nog voor foto's emn dergelijke.

groeten,

Henny en Eric.